Veerboot (met auto) van Lazise naar Limone

Algemene discussie over het Gardameer

Veerboot (met auto) van Lazise naar Limone

Berichtdoor Gast » do 17 jun 2010, 15:00

Hallo allemaal!

Wij gaan begin juli vier weken naar Italie, waarvan de eerste week naar het Gardameer (camping du Parc in Lazise). Nu willen we graag naar Tremosine, maar dat is vanuit Lazise helemaal aan de andere kant van het Gardameer. Omdat we weten dat de wegen langs het Gardameer nogal druk kunnen zijn in het hoogseizoen, vroeg ik mij af of je ook met de auto op een veerboot vanuit Lazise (of ergens dichtbij) naar Limone/Tremosine kan.

Iemand enig idee???

Alvast bedankt!

Groet, Patrice
Gast

Ga van Lazise naar Torri del

Berichtdoor Joske Vermeulen, Schoten » do 17 jun 2010, 16:40

Ga van Lazise naar Torri del Benaco, daar de overzetboot naar Maderno, dan met auto naar Limone.
Om de 30 minuten is er overzetboot.
Enkel op het middaguur slaan ze eentje over.
Zelden dat je niet op de boot kan wegens te veel volk.
Boot is betaalbaar.

Joske v.
Joske Vermeulen, Schoten

Een alternatief is met de

Berichtdoor Hansje » vr 18 jun 2010, 00:17

Een alternatief is met de auto naar Malcesine, van daar gaat een veerboot rechtstreeks naar Limone. Alleen die gaat maar eens per uur.
Hansje

een reis met de auto om het

Berichtdoor Anonymous » vr 25 jun 2010, 00:50

een reis met de auto om het gardameer is het allermooiste wat je kunt doen ,echt prachtig ,wij doen het elk jaar wel één keer. je moet alleen in de gaten hebben waar er mercati is (MARKT).Die veroorzaken nogal wat file's, als je dan precies de andere kant op gaat heb je nergens last van, zo doen wij dat ook altijd, ik wens jullie veel plezier , en mooi weer ,want wij gaan ook vrijdag die kant weer op voor de achtste keer, groeten irene
Anonymous

Bedankt voor de tips! Ik ga

Berichtdoor Patrice » wo 30 jun 2010, 12:39

Bedankt voor de tips! Ik ga deze uitprinten en zeker meenemen!

Goede tip ook om de markten in de gaten te houden wat betreft drukte...En waarschijnlijk helpt het ook om 's ochtends vroeg op tijd te vertrekken!
Patrice

Staat hierboven niet de informatie waar je naar op zoek bent, of heb je nog vragen?
Registreer jezelf (gratis en eenvoudig) en stel hier je vraag!

Keer terug naar GardameerForum.nl